Projecte Acompanyament educatiu a l’Institut

Aquest 14 de novembre, a la tarda, s’ha iniciat el projecte "Acompanyament educatiu" a l’Institut, impulsat per Càritas d’Urgell, la Seu Solidària, l’Ajuntament de la Seu i els Serveis Educatius de l’Alt Urgell-Cerdanya del departament d’Ensenyament dins del Pla Educatiu d’Entorn. Alumnat voluntari de 4t d’ESO i de Batxillerat ajudarà i farà classes de reforç a l’alumnat de 1r d’ESO amb dificultats d’aprenentatge que alhora no té possibilitats econòmiques o familiars per accedir a un reforç pels seus propis mitjans. L’objectiu del projecte, que enguany arriba a la tercera edició, és afavorir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i alhora vetllar per la igualtat d’oportunitats de tots els nens i nenes. El projecte es portarà a terme fins al mes de maig.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *