NOVETAT: Ordinadors portàtils

El Departament d’Ensenyament deixa de subvencionar els portàtils escolars i, per tant, suprimeix el finançament dels netbooks per a l’alumnat, tot emmarcat en el projecte estatal “Escuela 2.0”, a Catalunya anomenat EDUCAT 2.0. Fins ara la Generalitat aportava 150 euros per alumne per a la compra de netbooks (la família pagava 150 euros més), però, amb l’actual context econòmic, ja no hi haurà més diners públics.

La voluntat de l’Institut Joan Brudieu és de continuar amb la digitalització de la pràctica educativa, ara que tot el centre està adaptat a les noves tecnologies.

Per aquest motiu, es recomana a l’alumnat nou de 1r d’ESO per al curs 2012-2013, així com a l’alumnat nou de la resta de cursos d’ESO, que adquireixi, si és que no el té, el seu propi portàtil, al mercat lliure, amb les següents característiques mínimes: […]

Circular informativa amb les característiques mínimes dels ordinadors portàtils

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *