Matrícula al BTX – CFM – CFS – CAS

S’inicia el període de matrícula per als estudis postobligatoris (BTX – CFM – CFS). S’hi han establert dos períodes:

• per a l’alumnat de l’Institut, amb requisits d’accés i/o continuïtat a l’etapa, del 27 de juny al 3 de juliol. Per a l’alumnat nou a CFM i CFS és condició indispensable haver-se preinscrit prèviament, excepte l’alumnat repetidor. Qui no s’ha preinscrit a CFM – CFS ha d’anar al període extraordinari de preinscripció i matrícula al setembre.
  • per a l’alumnat NOU de l’Institut, amb requisits d’accés, de l’1 al 9 de juliol (el dia 8 de juliol és festa local a la Seu d’Urgell). Per a fer CFM i CFS és condició indispensable haver-se preinscrit prèviament. Qui no s’ha preinscrit a CFM – CFS ha d’anar al període extraordinari de preinscripció i matrícula al setembre. […]

Alhora, per a l’alumnat de S4 que NO gradua a la convocatòria
ordinària de Juny i per a l’alumnat de 1r de BTX que NO promociona a 2n
de BTX perquè té 3 o més matèries pendents, cal que confirmi la
matrícula a 1r de BTX o a 2n de BTX, si escau, segons el període:

• per a l’alumnat de l’Institut, del 27 de juny al 3 de juliol.
  • per a l’alumnat NOU de l’Institut, de l’1 al 9 de juliol (el dia 8 de juliol és festa local a la Seu d’Urgell)

Per a l’alumnat de CAS (Curs de Formació per a l’Accés a CFS) cal realitzar preinscripció i matrícula:

• Sol·licitud de preinscripció: del 8 al 12 de juliol (el 8 és festa local a la Seu d’Urgell)
  • Llistes baremades provisionals: 15 de juliol
  • Reclamacions al barem: 16 i 17 de juliol
  • LListes d’admesos: 18 de juliol
  • Matriculació: del 18 al 24 de juliol

Període extraordinari de matriculació al setembre, després de les
proves extraordinàries de setembre, per a l’alumnat de 4t ESO que
repeteix 4t ESO o promociona a 1r de BTX i per a l’alumnat de 1r de BTX
que promociona a 2n de BTX o repeteix 1r de BTX, del 6 al 10 de
setembre.