Mallorquins i alturgellencs a l’Institut

Una vintena d’alumnes de primer d’ESO de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell han acollit a casa seva del 25 al 29 de gener estudiants de l’Institut Santanyí de Mallorca, en el marc d’un intercanvi anual organitzat pels departaments de Llengua Catalana d’ambdós centres educatius.

Els joves mallorquins van visitar durant la primera jornada d’estada a la capital urgellenca el centre històric, l’Espai Ermengol i el Parc del Segre, mentre que la resta de dies van practicar esquí de fons a l’estació de Lles, van passar una jornada a Andorra, gaudint d’activitats com Caldea, i van poder conèixer de prop l’empresa agroalimentària La Reula. El programa també va incloure un sopar organitzat per les famílies acollidores, al qual es van afegir productes típics de Mallorca.

L’intercanvi entre l’Institut Joan Brudieu i l’Institut Santanyí va iniciar-se ara fa 11 anys. L’objectiu de la proposta és enfortir el coneixement d’una varietat dialectal del català, el mallorquí, a més de potenciar l’autonomia dels nens, la capacitat d’adaptació en un altre entorn i en les famílies acollidores. Els alumnes de la Seu viajaran a Mallorca el pròxim mes d’abril o maig. (extret de la notícia de Ràdio Seu) […]

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *