Lliurats els premis dels concursos de dictat plurilingüe i de whatsapp-relats

Aquest dilluns 29 de maig s’ha fet a la Seu d’Urgell el lliurament dels premis dels concursos de whatsapp-relats i de dictat plurilingüe. L’acte, que s’ha celebrat al CETAP, ha precedit una conferència del doctor en psicologia Xavier Carbonell sobre addiccions tecnològiques i xarxes socials, la qual ha comptat amb l’assistència de pares, mares i mestres de la comarca.

El primer premi del concurs de whatsapp-relats per a alumnes d’ESO de l’Alt Pirineu, Aran i Andorra, l’ha guanyat Núria de Moner, de l’institut Hug Roger III de Sort. El segon i el tercer premi han estat per a dues estudiants de l’Escola Andorrana de Segona Ensenyança d’Ordino, Júlia Martí i Fabiana Batista, respectivament.

Pel que fa al concurs de dictat plurilingüe per a alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’Alt Urgell, els premis per equips de 1r i 2n han correspost a l’Institut La Valira de la Seu d’Urgell, mentre que el de 3r d’ESO l’ha guanyat l’Institut Joan Brudieu, també de la Seu, format per Ariadna Subils, Ishe Shefqat, Paula Avalle i Alba Castiñeiras. Quant als premis individuals, el de millor dictat en català l’ha obtingut Mihaela Floruc, de l’Institut Aubenç d’Oliana; el de castellà ha estat per a Íngrid Torrent, també de l’Aubenç d’Oliana; el guardó de millor dictat en anglès l’ha aconseguit Pablo Luque Rosas, de l’Institut La Valira de la Seu; i el de francès l’ha guanyat Àneu Muns Baró, també de La Valira.

Han lliurat els premis, com a representants de les entitats organitzadores i dotadores dels premis, l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla; l’inspector en cap adjunt dels serveis territorials d’Ensenyament a Lleida, Josep Serentill; el director de l’IDAPA, Pere Porta; el vicepresident del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Ricard Pérez; i el director en cap de Formació Professional, Formació d’Adults i Recursos Educatius del Govern d’Andorra, Joaquim Torredà.

(notícia extreta de RàdioSeu)