Lliurat el Premi Sambori d’Òmnium

El divendres 20 de març es van lliurar els Premis Sambori Pirineus 2015, d’Òmnium Cultural, a la Sala de la Immaculada de la Seu d’Urgell: 18 guardons distribuïts en sis categories, des de 1r de Primària fins a Batxillerat i Cicles Formatius. L’alumnat de l’Institut Joan Brudieu hi ha participat i n’ha obtingut un gran èxit, la qual cosa els dóna dret a participar en la final del IX Premi Sambori Òmnium de Catalunya que tindrà lloc el 29 de maig a les 18.30 hores a la Biblioteca Jaume Fuster de la Plaça Lesseps de Barcelona, en una gran festa compartida amb el premi Pissiganya de poesia. […]

En la Categoria D, dirigida a alumnat de 1r i 2n d’ESO, el 1r premi va ser per a Anna Costa Pujantell, de S2C, amb la narració “Llàgrimes” i el 2n premi, per a Pau Martí Clotet, de S2C, amb la narració “Robatori al banc”.

En la Categoria E, dirigida a alumnat de 3r i 4t d’ESO, el 1r premi va ser per a Maria Ginesta Simon, de S4B, amb la narració “Els ulls de la Najila”; el 2n premi, per a Laia Grau Ribó, de S3D, amb la narració “En la meva pròpia mentida”, i el 3r premi, per a Aina Castellet Fontcuberta amb la narració “Un esforç total és una victòria completa”.

En la Categoria F, dirigida a alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius, el 1r premi va ser per a Gina Prat Lilly, de B1A, amb la narració “Carta a X”; el 2n premi, per a Mariona Mateu Bonet, de B1A, amb la narració “Amàlia”;i el 3r premi, per a Maria Lozano Gómez, de B1D, amb la narració “No tens dret”.

El jurat del certamen el van formar Ermengol Puig, Isidre Domenjó, Bernat Manresa, Laura Casanovas, Teresa Vilaró, Anna Farré, Núria Castillo i Meritxell Bellmunt, que valoren positivament en l’acta “la qualitat dels treballs presentats i la tasca dels mestres per estimular els alumnes a expressar-se amb un bon nivell literari”.

L’edició pirinenca del Premi Sambori ha multiplicat enguany de manera significativa la participació de centres educatius del territori. En total, hi han pres part fins a setze escoles i instituts, enfront dels quatre de l’any passat.

Notícia a RàdioSeu – Fotografies de l’acte de lliurament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *