La Mélodie i l’Alice han retornat al Quebec

El divendres 5 de desembre fou el darrer dia lectiu de Mélodie i Alice a l’Institut Joan Brudieu; el 6 de desembre, a les 11:00, sortia el vol cap a Montreal, amb escala a Amsterdam. Des del 15 de setembre heu estat alumnes de l’Institut i esperem que l’estada entre nosaltres hagi estat una experiència ben fructífera i inoblidable. En el moment del comiat, l’alumnat de 4t d’ESO ha creat aquesta pàgina web on ha anat penjant el seus desitjos i les seves mostres cordials d’amistat. Gràcies per tot!!

El viernes 5 de diciembre fue el último día lectivo de Mélodie i Alice en el Institut Joan Brudieu; el 6 de diciembre, a las 11:00, salía el vuelo en direcció Montreal, com escala en Amsterdam. Desde el 15 de septiembre habéis sido alumnas del Institut i esperamos que vuestra estancia entre nosotros haya estado una experiencia bién fructífera y inolvidable. En el momento de la despedida, el alumnado de 4º de ESO ha creado esta página web en donde ha ido colgando sus deseos y sus muestras cordiales de amistad. Gracias por todo!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *