Intercanvi amb l’Institut de Santanyí

Del 7 al 10 de maig, alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Joan Brudieu ha anat a Mallorca a fer realitat la segona part de l’intercanvi amb l’Institut de Santanyí. Ha servit per a estrènyer llaços d’amistat entre nens i nenes de diferents parts de l’ampli territori on es parla català. És una forma d’acostar i aprendre les diferents varietats dialectals; també d’intercanviar costums, menjars, paisatges, habitatges, clima, art, literatura… Si en voleu detalls de la sortida, mireu les fotos i el vídeo que hem recollit. […]El primer dia han visitat l’orgue de Jordi Bosch de l’església parroquial de Sant Andreu de Santanyí, que han pogut admirar gràcies a la professora de música de l’institut, l’abeurador i les restes de muralla i portals de la ciutat. Després han escoltat diferents peces de música i cant preparades pel alumnes de Santanyí i, finalment, han rebut un dinar de benvinguda amb productes típics de l’illa. L’endemà han fet una excursió al Parc Natural de Mondragó, on s’han pogut banyar a la platja de S’Amarador. El dijous han tingut la visita a la ciutat de Palma guiada pels professors de català de Santanyí: l’Almudena, el passeig Es Born amb les lleones que la limiten, l’Ajuntament amb els gegants i dracs, la Catedral gòtica, els carrers de la part antiga, la casa de Joan Alcover i altres racons amb llegendes pròpies. A la nit han tingut la festa de comiat per a tots els alumnes amb un sopar. I divendres ha estat el retorn.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *