Finalistes al Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada

El Treball de Recerca “Vida als jardins verticals” elaborat per Gerard Feixes i Jordi Llaudó i tutoritzat per Marta Gràcia, ha quedat finalista del XI Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada. En la convocatòria d’aquest any s’hi han presentat un total de 70 treballs de recerca d’estudiants de 2n de batxillerat de centres d’ensenyament secundari i d’aquests s’han seleccionat 10 treballs finalistes que seran defensats el dia de l’acte de lliurament, el divendres 24 de març, en una sessió pública, a l’Auditori del Campus Poblenou – UPF. Aquest acte serà presidit per Miquel Oliver, Director del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, Enric Peig, Director de l’Escola Superior Politècnica i Anders Jonsson, Sotsdirector del Departament de Tecnologies de la Informació i les comunicacions, i comptarà amb la presentació de “Spart BCN”, una empresa e-commerce creada per alumnes del grau en Enginyeria Telemàtica de  la UPF. Més informació en aquest enllaç. Felicitats i molta sort als nostres alumnes!!!!