Acte de lliurament de l’11a edició del Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada

El 24 de març, a l’auditori del campus del Poblenou de la UPF, va tenir lloc l’acte de lliurament de l’11a. edició del Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada, en què el Treball de Recerca “Vida als jardins verticals” elaborat per Gerard Feixes i Jordi Llaudó i tutoritzat per Marta Gràcia, va quedar, finalment, com a finalista. [fotos] Moltes felicitats!!

L’acte va estar presidit per Miquel Oliver, director del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC); Enric Peig, director de l’Escola Superior Politècnica (ESUP) i Anders Jonsson, sotsdirector del DTIC, amb l’especial participació d’Spart BCN, una empresa e-commerce creada per alumnes del grau en Enginyeria Telemàtica de la UPF.  del XI Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada.