Gran èxit de l’obra Salvem el Porquet

El grup de teatre de l’Institut Joan Brudieu de la Seu ha presentat aquest cap de setmana del 17 i 18 de juny la representació de l’obra “Salvem el porquet!”, entreteniment musical en dos actes. Aquest musical forma part de la matèria de Música de quart d’ESO i per això hi participen tots els alumnes que han triat aquesta matèria optativa. Els personatges estan doblats de manera que canvien segons les representacions. Els membres de l’orquestra són alumnes i algun exalumne de tots els cursos, des de primer de l’ESO fins a Segon de Batxillerat i Cicles Formatius. El guió i la música són originals. La música la compon el professor/director de l’espectacle Narcís Mellado i el guió el fa conjuntament amb la Montse Domingo. Entre les diverses representacions hi van assistir més de 300 persones. Com cada any, l’espectacle es repetirà a l’octubre amb motiu de la fira de Sant Ermengol.