Bon inici de curs per a tothom

El passat dia 14 de setembre va començar el curs per a tots els alumnes de l’institut Joan Brudieu amb la normalitat desitjada. Els més menuts i nous a la casa ho van fer de manera diferent. Els alumnes de 1r de l’ESO van dur a terme el primer miniprojecte del curs; l’acollida. El dijous 14 es van passar tot el matí treballant per grups per conèixer instal·lacions, el professorat i els seus companys de grup/classe. El divendres 15 van participar en unes activitats més lúdiques per conèixer tot l’alumnat de 1r d’ESO i la resta de professorat. L’experiència va ser un èxit per part de tots. A partir del dilluns 18 de setembre van començar les classes normals fins al proper miniprojecte que es durà a terme a mitjans d’octubre. Bon curs a tots!!

Fotografies i vídeo de les fotografies