Alumnes de l’Institut a la final del TEENSTAR

Alumnes de l’Institut Joan Brudieu han estat proclamats finalistes del concurs musical TEENSTAR, organitzat per Adolescents.cat. En la categoria "GRUP", hi tenim el grup TRUSKUS, format per Àngel Bellera, Dani Madrid, Martí Mir, Elias Fernández i Marc Etxaniz; i en la categoria "DUET", hi tenim Laura Pellicer i Annabel Van der Kniff. La final es realitzarà a la Sala Bikini de Barcelona el diumenge 14 de desembre de 19 h a 22 h, amb una entrada de 8 €. Les entrades per a la Gala Final són limitades i l’aforament també. Les entrades cal aconseguir-les prèviament aquí. Si hi voleu anar de públic i fer claca perquè els nostres músics obtinguin l’èxit esperat, contacteu amb la gent de TRUSKUS. Molta sort a tots els nostres músics!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *