23 de novembre: Sortida a BCN (2n i 4t ESO)

El passat dijous 23 de novembre els alumnes de 2n de la ESO i els alumnes de 4t de ESO que cursen l’optativa de música, van anar a Barcelona. Durant el matí van assistir a teatre Victòria a la representació del musical ” Castle School Musical”, musical que porten a escenes nois i noies de la seva edat i més petits. El musical explica el dia a dia en un internat de Londres on l’Albert és nou alumne, i ben aviat és assetjat per alguns nois de la classe. També s’enamora de la Maria, una noia tímida a qui fa poc que se li ha mort la mare, i a poc a poc i a mesura que el curs avança, el nouvingut va coneixent els companys de classe que l’acompanyaran en el transcurs de l’any. Amb ells experimentarà sensacions de tota mena i una idea en comú engrescarà tota la colla: un concurs internacional de musicals. A la tarda van separar-se i el grup de segon de la ESO, van anar al Museu de la ciència on van gaudir de valent. Els alumnes de quart de la ESO van anar a patinar pels carrers de Barcelona. Una molt bona sortida!!!

[FotografiesVídeo]