Música a Les Corts

El dia 30 de Maig els alumnes de `primer d’ESO van participar a la Jornada de Música de Les Corts. Cada any els nois i noies de 6è de primària i 1r d’ESO que hi participen toquen dues peces amb la flauta.
El nostre institut té una sèrie de grups musicals i de ball que també sol col·laborar en la Jornada. Cal esmentar:
Alumnes de 4t: Lucas Perez (guitarra), Pau Pérez (veu, baix), Simon Palazzi (percussió).

Alumnes de 2n i 1r: Rita Martínez (veu), Sílvia Fàbregas (teclat, veu), Sofia Pessoa (veu), Paula Pujol (percussió).Sofia Nikabadze i Alexandra Farias (ball).

A tots ells els donem les gràcies i els animem a que seguexin col·laborant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *