mSchools

Els alumnes dels instituts de Catalunya que fan l’assignatura d’informàtica de 4t d’ESO emprenen projectes innovadors.

Des del curs 2013-2014, els alumnes de 4t d’ESO que imparteixen l’assignatura d’informàtica, han començat un nou projecte, mSchools.

mschools-logo

mEducation treballa per al desenvolupament del programa mSchools, un programa pioner, destinat als estudiants de secundària de Catalunya per a que treballin a l’aula amb la tecnologia mòbil a través de la creació i l’ús de solucions mòbils.

El programa que des del curs passat està present a les escoles catalanes, planteja un desenvolupament curricular complet, vinculat a la tecnologia mòbil i les seves aplicacions a l’entorn social i econòmic. L’objectiu del programa és millorar el rendiment acadèmic i reduir les taxes d’abandonament escolar.

Mobilitzem l’informàtica, és el nom de l’assignatura optativa de 4t d’ESO centrada en la conceptualització i disseny d’apps.

Un dels altres objectius és que els alumnes ideïn i desenvolupin, en petits grups, conceptes creatius en forma d’aplicació per aportar solucions a problemes globals i millorar hàbits quotidians.

A més dels professors de l’assignatura, els alumnes tenen el recolzament de prop de dos centenars de professionals en actiu d’empreses líders en el desenvolupament d’apps i videojocs.

“Mobile Learning Awards“, són premis que aquest any celebren la seva segona edició i que reconeixen als professors i alumnes més actius i innovadors.