Vols ser diputat?

El passat dimarts 10 d’abril, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Amigó van visitar el Parlament de Catalunya. Allà hi van poder realitzar una activitat que consistia en “ser diputat” per unes hores. En aquesta activitat, els alumnes es reunien per “grups parlamentaris”, defensant i argumentant els seus punts de vista, en referència a diferents temes, sempre amb educació, respecte i ordre, utilitzant el tractament adequat per referir-se als seus “companys diputats”.

La timidesa del principi d’aquesta activitat, per part dels alumnes es va anar vencent pel dinamisme, les ganes de participar i de fer preguntes als “portaveus parlamentaris”, fet que va provocar moltes preguntes i respostes. Finalment es van produir algunes “aliances polítiques” entre candidatures que van anar acostant posicions.

Qui sap, si en un futur, algun d’aquests alumnes ens sorprèn, d’aquí uns anys al Parlament…