Trobades esportives

TROBADA DE TENNIS TAULA

El passat 25 de febrer es va realitzar al nostre institut una trobada de tennis taula on els alumnes del nostre centre van competir amb els dels altres centres de la Conca.

Una bona jornada per fer esport i practicar tennis taula.

ESQUIADA 2015 – LA MASELLA 4-5-6 MARÇ

Després d’un canvi de dates per problemes meteorològics els alumnes del centre van poder fer la tradicional esquiada.

Aquest cop tot i mantenir el mateix allotjament, l’albert La Bruna a Bellver de Cerdanya, vam canviar de pistes i vam anar a esquiar a La Masella. A més vam poder disfrutar de l’esquí de nit en una jornada espectacular que els alumnes van gaudir molt.

També va haver temps pel record i per proposta dels alumnes de 3r es va fer un minut de silenci pel Toni Blanch precursor de l’esquiada.

TROBADA DE FUTBOL SALA

El 18 de març es va fer la tradicional trobada de futbol sala. Aquest cop es va jugar a Santa Coloma, amb resultat divers pels equips del nostre centre.

Els infantils masculins i les cadets femenins van guanyar tots dos partits, mentre que les infantils femenines van guanyar un i van perdre l’altre. Mala sort pels cadets masculins que van perdre tots dos partits de manera molt ajustada.