TREBALL DE SÍNTESI DE 3r D’ESO A SIURANA

Escrit per Rosalia Anglès, Enric Llevat i Pep Trullols.

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Amigó de L’Espluga de Francolí han realitzat el treball de síntesi “Esport i natura” a Siurana i els seus voltants durant els dies 9, 10 i 11 de maig.

Els alumnes van instal·lar-se al càmping Siurana amb les seves tendes i preparant ells mateixos els àpats de cada dia. El treball de síntesi va consistir en la realització de diferents activitats esportives i de descoberta de l’entorn natural. El primer dia van fer una gimcana per Siurana i per la tarda una cursa d’orientació. L’endemà va ser el torn de les activitats esportives. Al matí hi va haver una xerrada i una demostració de parapent. A la tarda van practicar el tir amb arc i el paintball amb làser. I l’últim dia va ser el torn de l’escalada pels cingles de la Trona. Els alumnes van valorar totes les activitats molt positivament i s’ho van passar molt bé amb la pràctica d’aquests esports d’aventura en un entorn natural privilegiat. Un treball de síntesi que engloba la pràctica de diversos esports i activitats relacionades amb la natura de manera lúdica i didàctica. Rosalia Anglès, Enric Llevat i Pep Trullols.