Segon taller d’educació financera a l’INS Joan Amigó

Seguint amb el programa d’Educació Financera a les Escoles de Catalunya (Programa EFEC), l’alumnat de 4t d’ESO de l’ Institut Joan Amigó va realitzar el passat dijous 19 de febrer el taller que portava com a títol “Endeutar-se amb seny”.

Dos professionals del sector financer van ensenyar a l’alumnat la forma com fer una inversió i com gestionar determinades despeses sense endeutar-se de forma excessiva.

El taller començava amb un joc introductori sobre diferents qüestions bancàries triant entre 4 respostes l’opció més adequada. El joc va ser molt dinàmic en el que van fer participar a l’alumnat de forma activa.

La segona part del taller ensenyava a distingir entre préstecs bons i dolents, el concepte de la TAE i diferents instruments de crèdit com són les targetes.

Per a cloure el taller, van assessorar a l’alumnat sobre com negociar amb els bancs i a anar en compte amb el sobreendeutament.

En els propers mesos faran fins a un total de 5 tallers d’Educació Financera.