Primer English Day Comarcal a l’Espluga de Francolí

El passat divendres 11 de maig vam dur a terme el primer English Day Comarcal a l’Institut Joan Amigó i Callau, una activitat d’intercanvi d’experiències entre centres, professorat i alumnat de 6è de primària i 1r d’ESO de la Conca de Barberà. L’alumnat de 6è de l’Escola Martí Poch i de l’Escola Mare de Déu del Carme de l’Espluga de Francolí i el de l’Escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí i Poblet, juntament amb el nostre alumnat de 1r d’ESO, van viatjar per algunes de les ciutats més emblemàtiques d’Anglaterra tot cantant, ballant, lletrejant, aprenent i gaudint d’allò més tot utilitzant l’anglès com a llengua vehicular, que era un dels objectius de la jornada: poder posar en pràctica els aprenentatges treballats al llarg del curs d’una manera lúdica i festiva. Va ser una experiència organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics de la Conca de Barberà i que es va realitzar amb la col·laboració de diferents entitats, empreses i AMPA de la comarca.