Mercat d’intercanvi

El divendres 24 de novembre a l’hora del pati (de 11:15 a 11:45) realitzarem en el gimnàs un mercat d’intercanvi d’objectes. Podeu portar qualsevol objecte que no superi els 50 euros de valor, així i tot, us recomanem els objectes a intercanviar:

• Llibres de lectura.
  • Pel·lícules dvd.
  • Jocs PSP, Nintendo o altres.
  • Material escolar (estoig, llibreta … no un boli o goma sol).
  • Material esportiu (pilotes, accessoris bicis, samarretes …).
  • Joguines (jocs de taula, peluix, Bob Esponja …)

El material a intercanviar es portarà el mateix divendres 24 de novembre a les 8:30, degudament identificat amb una enganxina que porti el nom del propietari, es deixarà al gimnàs a la part de l’escenari, o altre lloc indicat pels professors del centre. Al gimnàs habilitarem unes taules on exposar i realitzar els intercanvis. Al sonar el timbre del pati passarem a recollir els nostres objectes a intercanviar i iniciar les negociacions. Els professors sols ajudarem a mediar i supervisar les transaccions. Els alumnes que no portin cap objecte per intercanviar, no podran accedir al gimnàs, ja que l’accés serà restringit sols als alumnes participants.

Moltes gràcies

Coordinador de Riscos Laborals