L’Institut us dona la benvinguda

Arriba el setembre i amb ell l’inici d’un nou curs. La Comunitat Educativa del centre i el Personal d’Administració i Serveis està a punt per donar la benvinguda a l’alumnat i a les seves famílies. A l’Institut Joan Amigó continuem apostant per la proximitat entre família i centre per reforçar els valors que es treballen des de casa; per les tutories personalitzades que ens permeten conèixer, seguir i orientar al nostre alumnat d’una manera molt directa i propera; per la col·laboració entre el professorat a través dels equips docents i per les noves formes d’aprenentatge adaptant-nos per aconseguir que l’alumnat assoleixi els objectius marcats de manera autònoma.

La nostra oferta educativa continua consolidat el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes amb l’alumnat molt motivat per continuar la seva tasca formativa després dels èxits aconseguits tant curricularment com a nivell nacional.

Us anirem informant de els activitats que duem a terme a través d’aquestes pàgines però com que és impossible donar-les a conèixer totes podeu consultar de manera més extensa a la nostra pàgina insjoanamigo.cat.

DIA INTERNACIONAL DE LA PAU

Una de les primeres activitats a nivell de centre que s’han dut a terme ha estat la celebració del dia internacional de la Pau. A totes les tutories s’han realitzat activitats dirigides a conèixer aquest dia, el seu significat, el per què, qui ha estat destacat en aquest camp i què ha fet o com es diu Pau en diferents llengües. Descobrir les entitats que treballen en aquest camp, investigar els diferents conflictes que en aquest moment estan oberts a nivell mundial i compartir experiències vitals de persones que han viscut la guerra civil juntament amb les sensacions que van viure com a infants ens ha ajudat a fer-nos unes idees clares de com cal que actuem en el nostre dia a dia per afavorir que la Pau convisqui entre nosaltres.