L’INS Joan Amigó col·labora amb la Marató

El passat 1 de desembre, els alumnes de 3r i 4rt d’ESO vam assistir a una xerrada sobre les malalties del cor, el tema escollit enguany pel programa La Marató de TV3. Per sensibilitzar a la població de la necessitat d’obtenir donatius que permetin investigar i avançar en la cura d’aquestes malalties, durant tot el diumenge es van fer moltes activitats arreu dels Països Catalans i es va fer un programa en directe que va aconseguir recaptar quasi 9 milions d’euros.

Una de cada quatre persones mor al nostre país degut a una malaltia del cor que pot afectar a tothom i en qualsevol edat. Gràcies a la xerrada que han realitzat dos estudiants de medicina, l’alumnat s’ha  conscienciat dels perills que comporten i els han ensenyat com reaccionar davant un infart de cor.