INS Joan Amigó: “Entre el record i l’esperança”

El passat divendres va tenir lloc com cada any a l’INS Joan Amigó el sopar de fi de curs per acomiadar els alumnes de 4t d’ESO i de 2n de cicle formatiu d’informàtica.

Enguany, però, aquest sopar es presentava en unes circumstàncies molt especials. Encara no feia una setmana que ens havia deixat el nostre company i amic Toni Blanch, professor d’educació física i secretari del centre. Tota la tristesa i enyorança que sentíem la van saber plasmar els nostres alumnes de 4t, que a través de les seves viscudes i sentides paraules van aconseguir que el Toni fos ben present entre nosaltres. També van recordar a l’Eduard Maimoné, el nostre ”Maimo” professor de ciències naturals que havia mort el juliol passat. Va ser, doncs, una nit pel record, pels millors records d’aquelles persones que han format part i que sempre estaran presents en el nostre petit i familiar centre.

Però pensar que només va ser una nit per la nostalgia seria un error, perquè la il·lusió, l’energia i la força dels nostres joves va presidir la vetllada i ens va contagiar a tots.

Després d’un sopar molt ben organitzat pels pares i mares dels alumnes de 3r va tenir lloc el reconeixement a diferents alumnes per la seva col·laboració i participació en diferents activitats del centre. Els alumnes que han estat mediadors varen rebre un diploma i encoratjaren a les noves generacions a continuar la tasca iniciada. La Laura Avià, la Mar Galofré, la Maria Roig, el Jordi Saumell i l’Enric Sosa varen rebre un premi per tenir els millors expedients acadèmics del centre, així com l’Èric Alcázar del cicle formatiu. També hi va haver-hi una menció especial pel Pau Roy com a alumne millor lector de l’institut.

Els alumnes guanyadors del premi Triple T 2012-2013, (Tolerància, Tecnologia i Talent) organitzat per l’AMPA van ser: Naima Kaichouhi de 1r d’ESO, Judit Delgado, de 2n, Oriol Navarro de 3r i Júlia Vidal de 4t.

L’emotivitat es va fer palesa de nou quan les professores, Raquel Gelonch i Núria Ribes, ens mostraren diverses imatges que reflectien totes les vivències i emocions d’una experiència inoblidable, el viatge de final de curs a Londres.

A continuació va tenir lloc la representació d’una escena del “tricicle” a càrrec del Francesc Sanahuja, el Jordi Saumell i el Luke Walker que va aportar a la festa un aire distès i divertit. Per acabar gaudírem d’un peça musical interpretada pel grup musical:”Algaratx” format per la Laura Avià, la Mar Galofré, el Miquel Espasa, el Pere Prats i el Joan Vilalta.

Va ser un bonic comiat a uns joves que ens permeten creure en el futur, la seva gran qualitat humana i els seus valors ens donen la seguretat de què ells faran un món millor. Només ens queda desitjar-los molta sort i felicitat, se la mereixen!