Festa Nadal

El dia 22 de desembre farem la festa de Nadal, les activitats ordinàries quedaran substituïdes per tallers i altres activitats.

A primera hora farem activitats de tutoria, seguidament durem a terme diferents tallers organitzats per alumnes i professors fins a l’hora d’esbarjo on els alumnes de 4t d’ESO ofereixen un esmorzar amb la finalitat d’aconseguir diners per la sortida de fi de curs. En acabar l’esmorzar es faran les finals del campionat de futbol sala i per acabar el dia, diferents alumnes del centre ens oferiran un concert de Nadal.

Aquest dia farem jornada intensiva, l’horari serà de 8,30 h a 14 h.