Fem volar estels pels Drets Humans

Amb motiu de la celebració del dia mundial dels Drets Humans, el passat dimecres 10 de desembre, els alumnes de primer d’ESO de l’INS Joan Amigó i Callau, en col·laboració amb alumnes de quart, van participar en l’activitat “Fem volar estels” organitzada pel Departament d’Ensenyament.

L’activitat consistia en la realització d’un taller de construcció d’estels i l’enlairament simultani, amb altres centres de Catalunya, dels estels a les 10 del matí.

En el taller d’estels realitzat en el mateix centre, els encarregats d’ensenyar als alumnes de primer com construir-los, varen ser els alumnes de quart de la matèria optativa d’Educació Visual i Plàstica. En el moment de fer volar els estels, la manca de vent va fer que l’enlairament dels estels esdevingués un joc d’esforç, enginy i col·laboració.