Esquiada 2016

Els alumnes de l’Institut Joan Amigó i Callau, el passat 27

de gener varen fer la sortida a la Masella.

El viatge cap a la Masella va ser prou entretingut, els alumnes van ficar música durant bona part del viatge. Van fer mitja parada a Pons, on van esmorzar, tot seguit van seguir el viatge fins a l’estació d’esquí La Masella. Just arribar els van donar l’equipació d’esquí i van començar les classes amb els monitors. Havent acabat varen anar a dinar i després van tenir temps lliure per anar a esquiar lliurement o passar el temps al bar. Entre les 18:00 i les 19:00 van anar cap a l’alberg la Bruna, on varen passar les nits. Els alumnes van quedar molt satisfets amb els àpats i les habitacions de l’alberg.

Havent passat la nit varen esmorzar i van tornar cap a les pistes. De 12h a 14h van tenir un altra classe amb monitor, dinar i tot seguit anar lliurement per les pistes. A la tarda van anar a la Molina on varen fer una xocolatada i tot seguit van patinar sobre gel i caminar amb raquetes. Per la nit els alumnes més “futboleros” varen veure el Barça-Athletic a la pantalla gran de l’alberg.

L’últim dia va ser més especial, perquè la majoria de tots els principiants que era el primer cop que esquiaven van aprendre bastant i varen baixar pistes blaves sense caure. La tornada va ser més tranquil·la perquè els alumnes estaven cansats.

Miquel Caixal 3rA