Memorial Toni Blanch

Com cada any per aquestes dates, a l’institut organitzem un Memorial en record de dos professors que van deixar una forta empremta al centre: el Toni Blanch i l’Eduard Maimoné.

El Toni era professor d’educació física. Per aquest motiu hem organitzat diferents activitats lúdico-educatives relacionades amb l’esport: ens ha visitat en Jordi Miró, un veterà de l’atletisme de les nostres contrades, que ens ha explicat les seves experiències en aquest àmbit i ens ha fet una descripció de les diferents disciplines d’aquest esport. Després de l’esbarjo hem realitzat diferents tornejos esportius: bàsquet, voleibol, bàdminton, ping-pong, bitlles així com també tornejos d’escacs i el 2n campionat de cubs de Rubik.

Durant l’esbarjo els i les alumnes de 3r ens han preparat el seu primer esmorzar en pro de començar a recaptar fons pel que serà el seu viatge de final de curs de 4t: coca amb xocolata i sucs.

Al final de la jornada ens hem reunit tots i totes al gimnàs del centre per tal de fer l’entrega de premis i reconeixements. La classe de 3r B s’ha endut el Premi INS Cara Neta, per ser la classe més curosa i ordenada durant el curs. També s’han repartit els Premis del Concurs Cangur de matemàtiques i els premis de les activitats de l’English Week i l’English Day. També s’ha fet entrega dels Premis del Concurs Literari de Sant Jordi. I s’ha donat un reconeixement als guanyadors/es de cada torneig esportiu.

Per finalitzar l’acte, s’han entregat els Premis del 6è Concurs Fotogràfic Eduard Maimoné. El Maimo era professor de ciències, per aquest motiu la temàtica del concurs sempre gira entorn del medi ambient: aquest any el tema han estat els impactes humans sobre el medi. Els alumnes guanyadors s’han emportat una tauleta digital. En la categoria d’adults el premi ha estat un pack de cap de setmana. Volem donar, tanmateix, el nostre agraïment a tots/es els participants.

Rosalia Anglès

Coordinadora d’activitats