Jornada de portes obertes

Benvinguts pares i mares de l’alumnat de 1r d’ESO i del Cicle Formatiu d’Informàtica.

D’acord amb el Pla d’Acollida del nostre centre us volem donar la benvinguda a l’institut a través d’una Jornada de portes obertes que tindrà lloc el dissabte 24 de setembre, a les 10 del matí. És molt important per als vostres fills i filles que, des del primer dia, ens impliquem de ple en l’educació integral dels mateixos i establim també plegats (docents i família) uns compromisos i objectius comuns que beneficiïn tots els àmbits del seu creixement.

Al llarg d’aquesta Jornada d’acollida, es tractaran aspectes: presentació de l’Equip Directiu del centre, tutors i professorat; funcionament i currículum de l’ESO i del Cicle Formatiu d’Informàtica; espais de l’institut; activitats del centre; plans i projectes; serveis; normes de convivència i agrupaments dins l’aula; metodologies de treball, horari setmanal i calendari anual…

A mig matí podreu visitar les instal·lacions del centre i us oferirem un petit refrigeri. Posteriorment farem una sessió especial referent a les novetats tecnològiques d’aquest curs, per aquest motiu seria necessari que tots porteu el vostre mòbil i també la guia de l’alumne donada a tutoria. Aprofitarem per explicar-vos el funcionament dels ordinadors, segons el programa que necessitarà l’alumnat de primer per treballar a classe.

Agraïts, us hi esperem
Equip directiu i equip docent de 1r ESO i Cicle Formatiu d’Informàtica