Informació de les activitats de nadal

Durant aquest trimestre, des de la matèria d’educació visual i plàstica els alumnes del centre de primer i segon d’ESO han fet diverses activitats al voltant del arbres. Arbres imaginaris, figuratius, geomètrics, recerca d’informació a internet, etc.

Cros de Blancafort

Aquest passat diumenge 15 de desembre es va disputar a Blancafort el primer cros dins del Pla Català d’Esport a l’Escola amb un excel·lent resultat per part dels nostres alumnes amb 4 podis i una victòria.

Lliguetes Tennis taula

Gran participació en les lliguetes de tennis taula que es porten a terme durant les hores de pati.
De moment són 10 grups de 5 jugadors que durant el mes s’han d’enfrontar per decidir els ascensos i descensos de categoria.

Trobada comarcal de bàdminton a l’Institut

El passat dimecres 4 de desembre es va celebrar a l’Institut Joan Amigó i Callau la I Trobada de Bàdminton dins del Pla Català d’Esport a l’Escola.
En aquesta trobada van participar 17 alumnes de l’Institut, a més d’altres vinguts dels instituts de Montblanc i d’Alcover.

Internet segura

Els dies 7 i 14 de novembre va venir el mosso d’esquadra per fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO que versava sobre la seguretat a internet. A 6è de primària ja els havia fet una introducció d’aquest tema però aquest curs volia incidir més concretament en… Llegeix més»

El Servei de Mediació en marxa

A l’Institut podem sentir-nos més que afortunats pel fet de disposar del serveix de mediació que s’ofereix. Tots els alumnes hem sentit a parlar de la mediació moltes vegades, però realment sabem de què es tracta? I sap tothom a què ens referim quan anomenem aquest servei… Llegeix més»