Quim Melchor guanya el premi DEAA/MacMillan 2018

El Premi DEAA/MacMillan que el Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys de la URV i l’editorial MacMillan atorguen des de fa onze anys als dos millors estudiants de Llengua Anglesa a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) és per a Quim Melchor i Sara Cortés. L’acte de lliurament que s’ha fet el 16 de maig ha comptat amb la xerrada “Bringing Back the Undead into Theory”, a càrrec de la professora Elizabeth Russell.

El primer premi, que ha estat per a Quim Melchor, és un ajut econòmic de 400 euros, que aporta el Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys, i un lot de llibres d’anglès instrumental, que aporta l’editorial. Sara Cortés ha estat mereixedora del segon premi, que consta d’una dotació de 300 euros i un lot de llibres d’anglès instrumental.

Els candidats al premi havien d’obtenir la millor nota en l’exercici de Llengua Estrangera-Anglès a les PAU en la convocatòria del juny passat, havent superat l’assignatura de Llengua Anglesa als dos cursos de Batxillerat amb una nota mitjana de 8,5, i cursar els estudis en un centre de secundària de la demarcació de Tarragona. En aquesta ocasió, Quim Melchor era alumne de l’Institut Joaquin Bau de Tortosa, i Sara Cortés, alumna del col·legi Mare de déu del Carme de Tarragona.

El Premi DEAA/MacMillan té per objectiu afavorir l’aprenentatge de l’anglès i reconèixer la tasca del professorat d’anglès de l’etapa d’educació secundària.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *