ESQUIADA 2018 ANDORRA ARINSAL

Del 23 al 26 de gener es va dur a terme l’Esquiada de l’Institut Joaquin Bau. Van participar un total de 79 alumnes entre ESO i 1r. de Batxillerat. El Principat d’Andorra va ser el lloc escollit i l’estació d’Arinsal on es va desenvolupar l’activitat d’esquí alpí. Els/les alumnes van gaudir de 3 jornades d’esquí intenses on guiats per monitors van poder practicar aquest esport de neu. Al finalitzar la jornada d’esquí els alumnes van poder realitzar activitats complementàries com l’anada a Caldea, centre d’aigües termals.
La valoració de l’activitat ha estat molt bona ja que els nois i noies van aprofitar al màxim les jornades d’esquí i valorar també la bona actitud i comportament al llarg de tot el viatge.

Fins l’esquiada del curs vinent.

Us hi esperem!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *