Informació de les beques que convoca el Consell Comarcal per a l’adquisició de llibres de text del curs 2017-2018

BEQUES PER LLIBRES, MATERIAL I ACTIVITATS ESPORTIVES I/O LÚDIQUES DINS DE L’HORARI ESCOLAR PEL  CURS 2017-2018

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES

BENEFICIARIS I REQUISITS

1.- Estar empadronat en un municipi pertanyent a l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal d’Osona, durant el curs corresponent a la convocatòria. (Alpens, Calldetenes, Centelles, Esquirol, Gurb, Lluçà, Les Masies de Roda, Les Masies de Voltregà, Montesquiu, Olost, Orís, Oristà, Perafita, Prats de Lluçanès, Roda de Ter, Rupit i Pruit, Sant Agustí de Lluçanès, Sant Bartomeu del Grau, Sant Boi de Lluçanès, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Julià de Vilatorta, Sant Martí d’Albars, Sant Pere de Torelló, Sant Quirze de Besora, Sant Sadurní d’Osormort, Sant Vicenç de Torelló, Santa Cecília de Voltregà, Santa Eugènia de Berga, Santa Maria de Besora,  Sobremunt, Sora, Tavèrnoles, Tavertet, Torelló, Vilanova de Sau, Espinelves i Vidrà) o a l’Àrea Bàsica de Serveis Socials de la ciutat  de Vic.

2.- Estar matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics del territori de la comarca d’Osona, en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris, durant el curs corresponent a la convocatòria.

3.- No superar el llindar de renda familiar establert com a màxim.

El llindar es calcularà en funció dels membres computables de la unitat familiar i per l’agregació de les unitats de consum que es detallen a continuació:

– Primer adult (sustentadors principals): 9.667,3 €.

– Segon adult (sustentadors principals): 4.833,6 €.

– Altres adults que integren la unitat familiar diferents als sustentadors principals: 2.416,8 €.

– Per cada nen/a de la unitat familiar: 2.900,2 €.

Aquelles sol·licituds que estiguin per sobre d’aquest llindar, es resoldran com a denegades.

4.- No tenir un volum de negoci superior a 155.000 euros

5.- No tenir uns rendiments nets reduïts del capital mobiliari, calculats d’acord amb les bases, superiors a 1.700 euros

6.- La suma dels valors cadastrals de les finques urbanes dels membres computables que componen la unitat familiar, exclòs l’habitatge habitual, no podrà superar els 42.900 euros.

7.- La suma dels valors cadastrals de les finques rústiques que pertanyin als membres de la unitat familiar no podrà superar els 13.130 euros per cada membre computable.

SOL·LICITUD

Els impresos oficials de sol·licitud estaran a disposició dels interessats a les oficines de l’Institut i cal presentar-les al mateix lloc en el termini establert.

TERMINI

Del 8 al 24 de maig per alumnes ja escolaritzats al centre