Concurs del logo del 50è aniversari del Jaume Callís

L’institut Jaume Callís organitza un concurs de logos amb l’objectiu d’aconseguir un nou logotip identificador, amb motiu del 50è aniversari del centre.

1. Podrà optar-hi qualsevol alumne del centre.
  2. Cada concursant pot presentar un màxim de dues propostes de logotip.
  3. El logotip ha de ser original i inèdit, i ha de fer referència al 50è aniversari.
  4. Els logotips es poden presentar en un dels dos formats següents:

– En format paper muntats sobre cartolina rígida blanca o negra A-4. En aquest cas la grandària del logotip no pot excedir els 16 cm x 16 cm de superfície.

-En suport informàtic en els formats JPG o TIF, amb la qualitat suficient per la seva reproducció en paper en diverses mides.

1. El disseny del logotip es realitzarà amb un màxim de 3 colors, que permetin la seva reproducció en escala de grisos en paper imprès.
  2. Caldrà que les creacions en paper es presentin amb un pseudònim escrit al darrere i dins un sobre tancat. A part, en un altre sobre petit, hi haurà el pseudònim escrit a l’exterior i a dins les dades de l’autor: nom, cognoms, curs i telèfon de contacte.
  3. Les creacions en suport informàtic es podran enviar a l’adreça electrònica: lluisriboldi@callisvic.cat
  4. L’obra escollida serà premiada amb 100  €.
  5. El termini de presentació de les creacions finalitza el dia 12 de gener de 2018.
  6. Per la concessió del premi es constitueix un jurat format per professors, antics professors i artistes plàstics de la ciutat de Vic.
  7. La resolució del jurat serà inapel·lable i es farà pública el 19 de gener.
  8. El jurat es reserva el dret a declarar el premi desert.
  9. L’obra guanyadora i els drets que se’n derivin quedaran en propietat de l’Institut Jaume Callís.

La resta de dissenys es podran recollir al seminari de dibuix fins a finals de gener.

1. L’organització es reserva el dret a modificar el logotip guanyador. En aquest cas, qualsevol

modificació només serà parcial i per qüestions d’aplicacions de disseny i estil a fi d’optimitzar la qualitat per a la seva impressió i edició.

1. La participació en el concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.