8 de març – Dia de la dona

Coincidint amb el dia de la dona, el passat dijous es va realitzar una xerrada a la sala d’actes del centre sobre Aurora Bertrana,   escriptora i violoncel·lista, feminista i activista política, a càrrec de Carme Rubio.  La xerrada va anar acompanyada per intervencions breus d’alumnes sobre la situació actual de les dones. Hme fet molt però encara ens queda molt per fer.

Per complementar-ho podeu veure a la televisió de l’entrada del centre  o a aquest enllaç el vídeo amb imatges i informació de dones que han destacat i són un exemple a seguir