FORMACIÓ EN SUPORT VITAL BÀSIC ALS ALUMNES DE 1r i 2n d’ESO

Des del Departament d’Educació Fïsica s’han impartit unes classes a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO sobre Suport Vital Bàsic.

L’objectiu principal de l’activitat és que l’alumnat aprengui coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.

Seria molt recomanable que els vostres fills/es poguessin compartir amb vosaltres els seus aprenentatges i, doncs, fer-vos partíceps d’aquesta innovadora experiència.

L’activitat ha estat dirigida pel professorat que ha adquirit la formació en Suport Vital Bàsic als centres educatius pel Consell Català de Ressuscitació. En el nostre institut el professorat que ha dirigit l’activitat és el d’Educació Física.