Erasmus+ “Jobs, jobs everywhere. Which one for me?” – Güstrow (Alemanya)

Aquesta setmana passada, alumnes de 4t ESO C han participat en la primera trobada del projecte Erasmus+ “Jobs, jobs everywhere. Which one for  me?” a la localitat de Güstrow (Alemanya) juntament amb alumnes i professors d’Alemanya, Irlanda, Itàlia i Malta. El programa combinava activitats acadèmiques pròpies del projecte i activitats d’oci com per exemple: tours guiats a la ciutat, visita al mercat de Nadal de Rostock, sopar intercultural, cantada de nadales, etc. Els estudiants s’han allotjat en famílies, fet que ha permès conèixer la cultura i els costums del país. La segona trobada tindrà lloc a Irlanda durant el mes de març.