Programa del MECD de colònies d’estiu en anglès per a 1r i 2n d’ESO

Us informem que acaba de publicar-se la Resolució d’ajudes destinades a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO per al programa de Colònies d’estiu 2018:

“Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacaciones” per a 1r i 2n d’ESO.

Termini de sol·licitud del 9 al 30 d’abril

Aquestes colònies es faran durant el mes de juliol, de l’1 al 15 els alumnes de 1r d’ESO i del 15 al 29 de juliol els de 2n d’ESO. L’estada serà a diferents llocs de la geografia espanyola i es treballarà sobretot l’anglès oral. Se’n podran beneficiar 2200 alumnes, 1100 per cada nivell.

Enguany hi ha la novetat que es reserven un 10% de les places per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Per poder participar a la convocatòria cal complir els requisits següents:

– Estar matriculat en un centre sostingut amb fons públics durant el curs 2017-18.

– Haver obtingut una nota mitja mínima de “notable (7)” durant el curs 2016-17.

– Haver obtingut com a mínim un “notable (7)” en la nota final de l’assignatura d’anglès dels curs 2016-17

– No haver gaudit d’aquest ajut en convocatòries anteriors.

– Els alumnes amb necessitats educatives especials no hauran de tenir la nota mínima de notable, sinó que podran optar amb un “aprovat (5)”

I caldrà adjuntar certificat de notes, certificat de matriculació i consentiment legal (també el certificat de l’equip d’orientació, si és el cas) segons models que trobareu a la pàgina de la convocatòria.

El trasllat al lloc de les colònies i la tornada anirà a càrrec de la família de l’alumne.

Enllaços al web del Ministerio:

Colonias Verano 2018 (1º ESO)  (ATENCIÓ: En aquesta pàgina hi ha un error: Diu que cal haver obtingut un nota mitja de notable durant el curs 2017-18. Hauria de dir: durant el curs 2016-17, tal com consta a la resolució)

Colonias Verano 2018 (2º ESO)