Premis Pepi Balmaña 2017

https://youtu.be/iSymXeH3aKw?t=11m18sEl dijous dia 6 d’abril va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis Pepi Balmaña als millors treballs de recerca de 2n de batxillerat del curs actual a les 19.30h a la Sala d’Actes de l’institut.

Al llarg de l’acte els guanyadors, Laura Dot Casadevall, Pau Joan Protsobreroca Andreu, Josep Maria Roca Panicot i Marta Miralpeix Vall  van exposar el seu treball.

Es van lliurar uns diplomes als alumnes classificats per a la fase de l’estat espanyol a les olimpíades de química, l’Alexandre Comas Gispert, que va quedar primer a la fase catalana i l’Anna Molsosa Solanes, els diplomes els va lliurar en Pep Casanovas, professor jubilat de l’institut que els va preparar per a les proves.

També hi va haver l’actuació musical d’alumnes del centre.

Es tracta d’un acte per a reconèixer el rigor i la qualitat del treball de l’alumnat. Els Premis Pepi Balmaña porten el nom de qui fou professora del centre, traspassada fa alguns anys, qui sempre va treballar tenaçment perquè l’alumnat rebés una sòlida formació i pogués assolir el màxim d’ell mateix.