Reunió AMPA

16/6/2016:

Us convoquem a l’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA i a la presentació d’IDDINK per a alumnes nous, que es celebrarà el proper dijous16 de juny a les 20:00h a la sala d’actes de l’Institut, amb el següent ordre del dia:

1. IDDINK informarà sobre el calendari de recollida i entregues de llibres de cara al nou curs i també farà una presentació del sistema de reutilització de llibres per aquells pares que es vulguin afegir al sistema.

2. Lectura i aprovació de l’acta de l’assemblea anterior

3. Pressupostos:

a. Estat de comptes del curs 2015-2016

b. Proposta i aprovació pel curs 2016-2017

4. Informació als pares sobre el nou mecanisme de sol·licitud de beques per a llibres, material escolar i activitats lúdiques/esportives dins l’horari escolar.

5. Revisió de la proposta de la “Fira del llibre”

6. Renovació de la junta de l’AMPA

7. Precs i preguntes.