Preinscripció i matrícula 2017-2018 Alumnes nous

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:
  • conèixer el calendari de tot el procés,
  • consultar els centres i l’oferta de places escolars,
  • conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds i també la documentació necessària per justificar-los,
  • presentar la sol·licitud i la documentació en el termini que s’estableixi.

Les sol·licituds s’ordenen d’acord amb l’aplicació dels criteris de prioritat.

Cada centre educatiu us pot informar del seu projecte educatiu, dels ensenyaments que imparteix, de les places de què disposa, de l’adscripció a altres centres i si té mitjans específics d’adaptació a determinades discapacitats dels alumnes. Normalment els centres organitzen jornades de portes obertes abans del període de preinscripció.

Cada any el Departament publica la resolució que regula el procés de preinscripció, on s’estableixen les dates i els terminis que són específics per a cada ensenyament.

DATES DE LA PREINSCRIPCIÓ i MATRICULA CURS 2017-2018

Tota la informació la trobareu al següent enllaç.

• OFERTA DE PLACES POSTOBLIGATORIS 2017/201820170512143507796_0001

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *