XXII SETMANA DE LA CIÈNCIA I LA TECNOLOGIA

de l’11 al 19 de Novembre

Les Nacions Unides ha promogut el tema d’enguany,  aspirant a sensibilitzar els responsables de prendre decisions i el públic en general de la contribució del turisme sostenible al desenvolupament.

El Turisme Sostenible per al desenvolupament

Com cada curs intentem apropar l’alumnat  a la ciència i a la  tecnologia, mitjançant la realització d’experiments, treballs especials, sortides etc.  L’alumnat de primer de batxillerat va visitar el centre d’investigació “Institut de Química Avançada de Catalunya”, on va realitzar experiments de química espectaculars, va visitar els laboratoris, va rebre explicació d’alguna investigació que s’estava portant a terme, i va visitar els estabularis que són instal·lacions especials de cria d’animals per a la recerca.

Aquest curs ha participat el departament de Ciències Socials treballant el tema del turisme sostenible  amb l’alumnat de 3r d’ESO de la matèria “Cultura i valors”. Ha presentat fotografies comparatives del turisme de masses i el sostenible.

Els resultats  d’aquests treballs estan exposats en el vestíbul del centre, per a que tothom pugui gaudir d’aquesta experiència.

• Maquetes sobre el sistema solar (1r ESO)
  • Murals dels canvis d’estat ( 2n DESO)
  • Maquetes de la cèl·lula ( 3r  ESO)
  • Fotografies sobre el turisme sostenible 3r i ..ESO