Cloenda PDC

El passat dijous 31 de maig els alumnes de 3rESOA Kilian Sánchez i Izan Caño i de 3rESOC Daniel Maya, van finalitzar amb èxit el seu projecte d’estada a empresa. Han estat gairebé 5 mesos de feina compartida entre l’institut i 3 escoles de primària de Sant Boi a on els nostres alumnes han desenvolupat feines de suport als professionals que hi treballen allà. L’experiència ha estat molt satisfactòria per tothom i se’ls ha reconegut la feina feta en un acte multitudinari que ha tingut lloc al casal de l’Olivera. Esperem que aquest esforç tingui continuïtat tant aquest final de curs com l’any vinent.