10a EDICIÓ PROGRAMA FICCIONS

El passat octubre, les alumnes Alba Domínguez i Andrea Jordan de 3r d’ESO i Judith García, Dánae González i Ariadna Puértolas de 1r de Batxillerat es van endinsar en l’aventura que els oferia el programa Ficcions en la seva 10a edició, organitzat per Amic mitjans d’informació i  comunicació.

Els participants al concurs havien de posar en marxa la seva imaginació per continuar la història i crear 3 capítols més a partir de l’inici d’una de les cinc novel·les proposades: Li deien Lola de Pilar Romera, Marina de Carlos Ruiz Zafón, Un any i mig de Sílvia Soler, Joc de trons de Georgetown R.R. Martin i Camps de Maduixes de Jordi Serra i Fabra.

Les nostres alumnes van superar totes les expectatives amb la creació d’històries fantàstiques i de gran qualitat. Des del centre, volem agrair-los l’interès i la seva participació.

D’altra banda, volem donar l’enhorabona a l’Ariadna Puértolas, ja que és una de les semifinalistes dels més de 3000 participants de tots els territoris de parla catalana. Des d’ací, volem encoratjar-la a continuar escrivint i esperem que tingui sort per la final del concurs.

Ànims Ariadna!!!