Inici de curs 2017-18

Comencem les classes del curs 2017-18 el dijous 14 de setembre.

L’alumnat de 1r d’ESO ha de venir a les 8 hores.

La resta de l’alumnat a les 9 hores.

La sortida d’aquest dia és per a tothom a les 14.30 h

A partir del divendres 15 de setembre l’horari serà l’habitual (de 8 h a 14.30 h)

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
Van dirigits a alumnes escolaritzats en centres educatius espanyols que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu i reuneixin els requisits establerts.
Termini per presentar la sol·licitud: del… Llegeix més»

Els nostres projectes etwinning

Durant aquest curs els alumnes de 1r i 2nB d’ESO han participat en dos projectes etwinning des de la matèria d’anglès. Etwinning es una comunitat de centres escolars d’Europa i ofereix l’oportunitat de desenvolupar projectes entre diferents països. Els alumnes de 1rA i 2nB han participat en el projecte “Our legends and Symbols” amb centres de Grècia e Itàlia principalment i Polònia parcialment. Els alumnes de 1rB i C han participat en el projecte “Odysseus’ Nostos”  amb centres de Croàcia, Grècia e Itàlia. Si cliqueu al títol de cada projecte podreu accedir als blogs per veure el treball realitzat.