Els nostres projectes etwinning

Durant aquest curs els alumnes de 1r i 2nB d’ESO han participat en dos projectes etwinning des de la matèria d’anglès. Etwinning es una comunitat de centres escolars d’Europa i ofereix l’oportunitat de desenvolupar projectes entre diferents països. Els alumnes de 1rA i 2nB han participat en el projecte “Our legends and Symbols” amb centres de Grècia e Itàlia principalment i Polònia parcialment. Els alumnes de 1rB i C han participat en el projecte “Odysseus’ Nostos”  amb centres de Croàcia, Grècia e Itàlia. Si cliqueu al títol de cada projecte podreu accedir als blogs per veure el treball realitzat.

Sortida a Tarragona

El passat 19 d’abril, els alumnes de 1r i 2n BX del itinerari Humanístic van assistir a l’Auditori de Tarragona per veure l’obra del comediògraf romà Plaute, Miles Gloriosus alhora que el matí va estar ple d’emocions amb la realització de la Gimcana Fotogràfica sobre … Llegeix més»