Don Quijote a Barcelona

El 22 de març, l’alumnat de batxillerat de “Comunicación” i “Literatura castellana” va anar a Barcelona per fer una ruta literària: Don Quijote en Barcelona.
Als últims capítols de l’obra, “El Quijote” visita Barcelona i també el propi autor, Cervantes, va passar un temps vivint… Llegeix més»

Visita a l’IRI

Dilluns 20 de març, l’alumnat de 4t de la ESO i de 2n de batxillerat tecnològics van fer la visita a l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), situat al Parc Tecnològic de Barcelona del Campus Sud.
Va ser una visita… Llegeix més»

Comunicat de vaga

El dia 9 de març de 2017 hi ha una jornada de vaga de professorat i estudiants convocada pels sindicats i el sindicat d’estudiants.

Per aquesta raó, el centre restarà obert en horari lectiu encara que no es pot garantir el compliment amb total normalitat de les activitats escolars lectives d’aquest dia.

L’equip directiu