Visita a l’IRI

Dilluns 20 de març, l’alumnat de 4t de la ESO i de 2n de batxillerat tecnològics van fer la visita a l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), situat al Parc Tecnològic de Barcelona del Campus Sud.
Va ser una visita… Llegeix més»

Comunicat de vaga

El dia 9 de març de 2017 hi ha una jornada de vaga de professorat i estudiants convocada pels sindicats i el sindicat d’estudiants.

Per aquesta raó, el centre restarà obert en horari lectiu encara que no es pot garantir el compliment amb total normalitat de les activitats escolars lectives d’aquest dia.

L’equip directiu

Arriba el Carnestoltes a l’Ítaca!

Aquest proper divendres dia 24 de febrer celebrarem, un any més, el Carnestoltes a l’Institut.
Volem que tot l’alumnat hi participeu amb ganes i il·lusió, i que presenteu les disfresses tan originals i divertides que sabem que esteu preparant fa dies.
Recordeu, també, que dilluns 27 serà… Llegeix més»

Canvis a la plataforma ALEXIA

Us comuniquem que s’han fet canvis a la plataforma Alexia.
Ara la pàgina web és diferent i més intuïtiva.
A l’app per a tauletes i mòbil també faran canvis i, potser, deixa de funcionar algun dia.  Cal tornar a introduir el codi del centre (vodc).