Inici de curs 2013 - 2014

Inici de curs 2013 - 2014

per Institut Illa de Rodes -
Nombre de respostes: 0

foto_inici_2013.jpgInici del curs escolar

L'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius inicia el curs el proper Divendres 13 de Setembre. La sessió s'inicia amb una acollida per part de la direcció del centre i a continuació el corresponent tutor o tutora del grup informarà l’alumnat del funcionament de l’Institut Illa de Rodes: normes a seguir a l’aula i al centre, matèries que s'imparteixen, horaris, professorat, sistema de treball, ús de l’agenda i del material, ...

El primer dia l’alumnat només haurà de portar una llibreta i l’estoig. La durada de l’acolliment serà variable, segons el curs. L’horari d’entrada i sortida del primer dia (divendres 13 de setembre) serà segons s’indica:

 

CURS HORARI D'ENTRADA HORARI DE SORTIDA
1r ESO 09:00 hores 12:00 hores
2n ESO 09:30 hores 12:00 hores
3r ESO 10:00 hores 12:00 hores
4t ESO 10:30 hores 12:30 hores
1r/2n BAT 11:30 hores 13:30 hores
CFGM 12:00 hores 14:00 hores

 

 

 

 

 

 

 


A partir del dilluns 16 de setembre, l'horari habitual serà entre les 8:00h i les 14:30h

Recollida de qualificacions i llibres


L'alumnat que s’ha presentat a les proves de recuperació els dies 3 o 4 de setembre, s’ha de personar al centre el dilluns dia 9 de setembre de 9h a 9,30h per conèixer el resultat de l’avaluació extraordinària.


Alumnes de 1r ESO >>   aula 011
Alumnes de 2n ESO >>  aula 012
Alumnes de 3r ESO >>  aula 013
Alumnes de 4t ESO >>  aula 014
Alumnes de 1r BAT >>   aula 111


El mateix dilluns, el professor corresponent informarà del resultat de l’avaluació extraordinària i facilitarà la relació de llibres necessaris pel proper curs. L’alumne l’haurà de retornar a la secretaria del centre el mateix dia (dilluns 9 de setembre) o el dimarts abans de les 13h la relació de llibres que necessita adquirir, amb la finalitat de poder generar la corresponent factura.


Al dia següent cal recollir a la secretaria del centre el document-factura per realitzar el pagament a l’oficina del BANC DE SABADELL, a l’Avinguda Jaume I, núm. 2, cantonada Avinguda de Rhode. Si el pagament s’efectua per un canal diferent a la finestreta de l’oficina, com pot ser per mitjà d’internet, caixer, mòbil, transferència d’una altra entitat, etc, caldrà lliurar a la secretaria del centre el comprovant abans de les 14h del divendres 13.  El pagament només es podrà efectuar fins el divendres 13 de setembre a les 14h.

Seguiment de l'alumnat i relació amb les famílies


A partir del dilluns 16 de setembre, cadascun/a dels/les tutors/es personals contactarà telefònicament amb les famílies de l'alumnat, amb l'objectiu de convenir una primera data d'entrevista i facilitar-vos informacions personalitzades al respecte de les necessitats que pogueu tenir, per al creixement acadèmic i personal dels alumnes.
Podreu seguir en tot moment les informacions del centre a través de la nostra pàgina web, l'agenda del centre i els nostres canals a Facebook i Twitter.


Em plau saludar-vos com a nou director de l'Institut Illa de Rodes, i desitjar-vos un excel·lent curs 2013-2014. Comptem, com sempre, amb un equip de professorat competent i molt motivat, amb un personal d'administració i serveis del tot eficaç, i amb unes famílies i AMPA molt dedicades i compromeses en la millora continuada del centre.

Josep Lluís Tejeda
Director