Silenci, rodem! Projecte de recerca 4 ESO, curs 2015-16

Ja podeu veure el curtmetratge Silenci, rodem!, fruit del projecte de recerca de 4t d’ESO, que es va rodar principalment durant el viatge final de curs a Itàlia. Tots els alumnes de 4t hi van participar de forma activa, distribuïts en 3 equips de treball: actors i actrius, equip tècnic i equip de redactors i comercial.

Compartim també amb vosaltres la web del projecte elaborada pels alumnes, que recull moltes fotografies del viatge a Itàlia, materials usats en el projecte i els guions teatrals que van escriure ells mateixos.

Felicitats, nois i noies, per la gran qualitat de la feina feta, i per tots els bons moments que en vau fer passar!

Web del projecte; http://viatgequartesosort.wix.com/201