Segon concurs de DOORKNOBS (penjadors de porta)

els-guanyadors-del-doorknob-contest participants-de-1r-eso-davant-exposicio-doorknobs participants-2n-eso-davant-exposicio-doorknobs 1r-premi-1r-i-2n-eso 2n-premi-1r-i-2n-eso
Els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat en el segon concurs de DOORKNOBS (penjadors de porta) que realitzen els alumnes de primer cicle de la ESO. Aquests treballen, dins l’assignatura de llengua anglesa, la llengua, cultura i tradicions del Regne Unit.
Aquest concurs es va dur a terme durant la setmana prèvia a les celebracions de Halloween que tenen lloc en els països de parla anglesa, i recentment es va donar premis als guanyadors.
Els guanyadors son els següents:
1r ESO
1r premi   – Joan Merchan
2n premi  – Mònica Faurat
3r premi   – Henar Cuevas
2n ESO
1r premi – Àssua Farré
2n premi – Aina Baldomà
3r premi  – Eugeni Capdevila
Seguidament us mostrem tots els DOORKNOBS dels participants i les fotos dels guanyadors amb els seus premis, juntament amb les fotos de tots els participants.
Tots ens ho hem passat molt bé aprenent costums i tradicions.
Now… See you next year! And get ready for the next Halloween activities!!
Informa: Montse Cid